Behandlad pålle- lugn vecka

Ooops, nu har det inte blivit någon bloggning på några dagar... Eller nästan en vecka!
I onsdags fick hon iaf vila då jag skulle jobba och kom hem väldigt sent. I torsdags var Karro och kollade på henne, hon hade en del låsningar, främst i nacken och ländryggen/bäckenet men även lite vid bogbladen (dock inte så mycket som Hans trodde) så hon gick på henne ganska hårt faktiskt. tog en promenad sen på kvällen med Back on Track ca 40 min. Blev en promenad med BoT även på fredagen.
I lördags skrittade jag först en runda på ca 40 min sen tog jag några varv i trav på banan. Hon kändes lite trött fortfarande så jag tog det jättelugnt, kände mest på henne att hon gick att böja och var jämn i båda sidorna. Träffade även Karro som tyckte det var bra att hon var lite trött för det visar att behandlingen gett effekt. Stretchade även lite idag.
Söndag: Red ner till ridhuset, hon kändes fortfarande aningens trött, men red i alla gångarter dock inte så hårt. Slängde på henne gramanen idag och tycker hon gick väldigt bra. Mjuk, lyhörd och böjlig. Stretchade efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0