Besök hos kiropraktorn.

Har precis ätit lunch. Idag var det min tur att besöka kiropraktorn. Då jag haft problem med axlar och rygg så har jag kollat mig några gånger förut men nu var det nästan 2 år sen! Hade lite ångest för jag trodde jag skulle vara jättesned. Men det var jag inte! Benen var lika långa haha :P Men hon gick på lite i ryggen och axlarna och så, jag får ju så ont när jag klipper. Men det kändes väldigt skönt att jag fått bort min snedhet, betyder ju att jag inte rida henne sned! Vilket jag var helt säker på. Fick dock order om att börja styrketräna lite grann.
Funderar på om jag ska göra en ny kategori med min egen träning. Men nu har det ju inte varit så mycket annan träning än hästen men det ska det bli ändring på!

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

sv; okej :) Härligt haha jag ska kanske :P får se om jag hinner/orkar springa x)

2010-04-19 @ 14:33:01
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0