Pullarnosgrimma

Ni anar inte hur mycket jag längtar efter att sluta skolan! Hatar plugg........
Sitter och pluggar men koncentrationen är allt annat än på topp, bestämde mig precis för att åka upp och rida efter maten för då brukar ridhuset vara tomt och jag kan köra lite markarbete med henne:)
Är väldigt inne på att prova en pullarnosgrimma, hon hade ju lite sår i munnen stackaren så och den nosgrimman trycker ju inte över de punkterna, så jag kan tänka mig att hon skulle gilla det! Finns ju billiga på hööks om man är osäker på om det funkar. Tror inte någon i stallet har nån faktiskt, de flesta är ju "dressyrtanter" eller ponnyryttare...
TILLBAKS TILL PLUGGANDET, NU!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 01:06:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0