Tömkörde igår

Tömkörde Lassie igår och hon var jättefin!! Superlösgjord och lyssnade jättebra :D Känns skitkul! Hoppas verkligen verkligen att det kan hålla i sig nu, men det verkar ju som att det har släppt en hel del sen i torsdags. Låg en bom på kortsidan i båda volterna som jag lät henne rulla över i galopp och det gick bra, hon ville gärna sakta av först men sen tror jag hon förstod lite bättre och som sagt hon var skiiiitfin!
Hade remont och tredelat på henne och jag som nästan börjat fundera på om hon inte trivs med det längre (har förut tyckt hon gått väldigt bra på det). Men men det har nog haft lite att göra med låsningarna. Ska bli spännande att se vad Karro säger om två veckor då vi ska kolla henne igen och se hur hon reagerat på behandlingen.
Ikväll är det hoppträning som gäller. Mamma filmade föresten förra veckan, ska se om jag kan lyckas få in den i datorn! Hon kanske kanske kommer filma även idag, hoppas det!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Tack själv!

2010-04-20 @ 19:57:26
URL: http://hastskotare.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0