Dagens ridpass

Idag vågade jag mig ut på henne, hon hade nämligen ingen feber och jag tyckte såret (eller upptrampet eller vad man ska kalla det) såg rätt fint ut. Dock var hon fortfarande lite svullen på vänster bak men det kan ju ta ett tag innan det lägger sig.
Så det kändes skönt att få hoppa upp på hästryggen igen. Även fast hon var så sjukt pigg så hon visste knappt vart hon skulle ta vägen! ! ! Det var väldigt mycket upp i luften och först tänkte jag att hon kanske hade ont men jag tyckte hon kändes väldigt larvig och laddad. Så jag lät henne springa av sig lite (inte så lite kanske, hon kutade runt som en galning) Så tillslut kunde jag börja jobba henne lite grann. Och det gick bra tycker jag, var rätt jobbigt för henne eftersom jag red i hagen men ganska hög snö. Men det gick ändå att få igenom henne i alla gångarter och så så jag är nöjd. Blev ca 40 minuters ridning.
Och imorn kommer min sadel! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

SV: Jodå det är bra här med :)

Vad är det för häst du har ?

2010-02-10 @ 15:23:13
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Louise

sv; Tack :) Han är ett halvblod efter Aerline H-Labrador tävlad 130 :)

2010-02-10 @ 20:48:44
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0