Dressyr i ridhuset- Onsdag

Det är så jäkla mycket just nu så jag hinner inte med någonting, springer runt som en galning hela tiden och det lär fortsätta även nästa vecka. Ska bli skönt med lov.

Igår tog jag iaf transporten till ridhuset, och red lite dressyr. Hon gick skiiitfint! Var jättemjuk och stadig och vi gjorde klockrena byten och hon gick även super i förvänd galopp.Jag som aldrig brukar kunna blanda dessa två eftersom hon gärna vill visa att hon kan och det blir lite för mycket för henne när hon ska göra båda. Så jag var absolut jättenöjd! Sen gjorde vi även lite öppna, sluta och skänkelvikning också. Red ca 50 minuter.

Fast jag fick ta en liten omväg till ridhuset för en lastbil hade sladdat av vägen varav hela vägen var blockerad! Men det gick ju bra ändå.

Bild från 2008, längtar efter sommaren just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0