Hoppträning Hans Westergren

Hopptränade idag, och jag tyckte hon kändes riktigt bra faktiskt! Är lite stel fortfarande men det blir bättre för varje gång ändå, och jag tror faktiskt det är något jag kan jobba bort. Var själv idag vilket var bra för då kunde jag få lite mer hjälp än vanligt och vi hoppade inte särskilt mycket. Men jag fick hoppa en bana på 1.10 iaf. Fast hon stannade faktiskt på ett hinder, när jag tyckte jag kom jättebra emot så bara sprang hon undan, så jag blev jätterädd att hon fortfarande skulle ha ont men jag tror faktiskt det var jag som inte gav tillräckligt med stöd på innertygeln. Hon var dock väldigt pigg idag! Men det är förståeligt.

Så nu blir det nog tävling på söndag iaf, vi ska hoppa några språng på lördag så att hon inte är helgalen sedan på söndagen så ska det nog gå super tror jag!


Kommentarer
Postat av: Lina Renström - Vinn ett tävlingstäcke!

Kika in i bloggen - Du kan vinna ett tävlingstäcke från Exklusiv Horse Wear!

2010-02-12 @ 10:00:26
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV okej låter ju jättekul :) Bättre å gå långsamt fram än att stressa fram ;p Haft en bra dag ?

2010-02-13 @ 00:49:22
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0