Hoppträning Hans Westergren

Idag var det hoppträning för Hans, dock blev det bara jag som var med så jag fick extra mycket fokus på mig. Vi hoppade inte så mycket då hon gått en hel del med tävlingar m.m. men jag ville ändå hoppa några språng. Och det kändes bra! När jag väl trycker på henne lite mer samtidigt som jag har kvar lite i handen så går hon skitbra! Får inte sitta och mesrida inte ;) men hon är så himla tjurig tycker jag, tror det kan bero på att hon har börjat fälla och säkert kommer hon väl brunsta snart. Hans sa att hon är av den "modellen" och speciellt nu när hon är så uppe i kondition. Får väl se om det blir bättre snart. Nu ska jag sova, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0