Horseware

Vinterns bästa köp är definitivt mitt nya täcke från Horseware! Har haft en hel del problem med att hon lätt får skav och nu den här vintern har det varit värre än någonsin eftersom hon musklat på sig så väldigt och dessutom är klippt. Så för några veckor sedan köpte jag ett Rhino plus och ett Rambo liner (undertäcke) och nu finns det inga spår som hest kvar från skavet. Helt otroligt måste jag säga, och nu är jag fast med HW haha. Ska spara ihop till ett Rambo california som jag tänkt ha som övergångstäcke när det blir lite varmare. Synd bara att det är så dyrt :/
Hade faktiskt bilder på hur det såg ut på min mobil men jag såg att jag råkat ta bort dem tyvärr...
Hittade ingen bra bild på när hon har dem på sig så lånade dessa från strömsbergsgård där de även är köpta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0