Kom hem NU, DET BRINNER!

Det var vad min pappa ringde och sa till mig för typ 2 timmar sen! Heelt panikslagen stod han och snackade om att det rykte i väggen och att brandkåren är på väg och jag måste åka hem från stallet nu. Så när jag kommer hem så står det två feta brandilar och en polisbil och blockar hela vägen. Och huset kryllade av brandmän! Min stackars lillebror fattade ingenting när han kom hem för ingen hade pratat med honom. Inte den vanliga synen man möts av när man kommer hem direkt!
Det gick iaf bra, dom vandrade runt här i nån timme och kollade runt en massa men pappa var tvärsäker på att hela
huset skulle brinna upp! Hade något att göra med eldstaden, så det blir till att ta hit sotaren innan vi eldar igen. Jag
kommer frysa ihjäl.
(Det här har ingenting med hästar att göra men tycker det är så sjukt så...)

Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: jaha okej :D ja det gör jag! har min häst på sjövillan :)

2010-02-09 @ 20:21:27
URL: http://etraningsdagbok.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0