Ridning i djupsnö

Kom hem från stallet för inte så länge sen, det är skönt med måndagar eftersom jag hinner rida innan skolan då. Kunde först inte bestämma mig om vi skulle till ridhuset och köra lite markarbete eller om jag skulle pulsa i snön på åkern.
Det blev åkern... Snön är riktigt djup nu så det var verkligen jobbigt för henne. Men precis vad hon behöver, så hon blir starkare i benen och lyfter på frambenen lite mer. Red inte så länge då det var väldigt jobbigt för henne men kanske 40 minuter. Mycket trav och även lite galopp. Och idag var det inte alls lika kallt- jag som hade satt på mig så mycket jag kunde höll på att svettas ihjäl istället!
bild från igår, väldigt vacker haha:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0