Strömsholms RS

Usch usch det gick inte bra idag... Red ju bara en klass, 1.10, och vi stannade ut oss på tredje hindret! Hon var så himla spänd och även fast Hasse sa till mig igår om att jag måste trycka på henne så gjorde jag inte det tillräckligt mycket. Vill slå mig själv lite för det :/ Men jag tycker ändå hon var rätt oschysst som stannade då jag ändå hade lite tryck i henne och det var abslout inget läskigt hinder. Tror tyvärr att hon även vart lite stissig på framridningen/hoppningen som jag måste säga var helt usel. Fanns ingen framridning så vi fick trängas 10 pers samtidigt därinne varav det blev så trångt så folk red in i varandra! Jag som hade behövt rida fram lite mer ordentligt fick ta det väldigt lugnt då även framhoppningen kryllade av människor som vandrade runt hit och dit. Synd. Men men, bara att ta nya tag till nästa helg. Som ska gå bättre! Punkt.
gammal bild från Mälarhöjden 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0