Tävlingsterminen

Är det bara jag som tycker det finns väldigt få tävlingar utsatta på tdb? Vet inte om de bara inte lagt in alla men det är inte så många inom Stockholms län. Som tex nästa tävling är i Strömsholm, vilket är minst 1½timme härifrån. Lite segt. Nästa för min del efter det är i Stäket sen döljer det ytterliggare tre veckor... Fast för min del blir det nog inget förrän en månad senare då Botkyrka är eftersom jag ska till Idre under sportlovet vilket betyder hästlös.
Jaja, hoppas jag får tillbaka min sadel imorn. Har inte hört något från sadeldoktorn och han svarade inte när jag ringde :S Ska prova imorgon bitti också. Trivs inte riktigt i den jag har nu, är så hård och lite väl uppbyggd för min smak. Men jag är väldigt tacksam för att jag får låna den!

Men, vilka tävlingar har ni inplanerade hittills?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0