Martha Ridewear

I torsdags så hade Hästhoven kvällsöppet och de från Martha Ridewear var där för att prata om sin kollektion och så kunde man klämma lite på kläderna och även förboka om man var intresserad. De har väldigt snygga grejer och de verkar riktigt sköna. Men smakar det så kostar det... 1800 kr för ett par ridbyxor. Iof ligger de flesta ridbyxorna idag runt den summan men det är ju fortfarande dyrt. De här chinosen tyckte jag var finast:
Om de fanns i vitt så skulle jag kunna tänka mig att ha dem på tävling, men än så länge är det bara khaki de har.

Kommentarer
Postat av: johanna

skitsnygga!

2010-02-09 @ 05:49:13
URL: http://johannasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Elinore

jätte fin blogg :D åh gud vad häftigt, det är min bästis mamma som har den här kläderna :D dem är sjukt snygga :D bor du här ute på ekerö? :D

2010-02-09 @ 14:04:46
URL: http://etraningsdagbok.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0