Barbacka

Idag blev det mystur i skogen barbacka ca 40 minuter. Lilla hunden Chips fick följa med också så han var överlycklig. Tog det väldigt lugnt, mest skritt men även lite trav och nån galopp. Var jättelänge sen jag red barbacka! Och hon var mycket mjukare än jag mindes haha ;)
Igår var det så himla mycket så det blev inte så mycket skrivande då... Var iaf på hoppträning för Hasse, hoppade bana och hon var helt galen! Men hoppade grymt bra! Jag la henne dock lite väl nära på hindren ibland men jäklar vad hon öppnade upp! Det jobbiga var däremellan när hon mest bockade och sparkade bakut, men jag ska inte klaga. Hon tycker det är så kul så jag ser det inte direkt som ett problem :) Hoppade väl ca 1.10-1.20
Chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0