Filmen från hoppningen i torsdags

Kolla, jag lyckades! Men har tyvärr inte fattat hur man klipper i videon så den är lite lång... men orkar du inte se hela (ca 7 min) så spola fram en bit. När jag tittar på filmen så ser jag att jag är lite för rak i ryggen, skulle behöva svanka lite mer. Vilket jag vet men ofta glömmer. Ni ser ju hur hon är- jag tänkte att hon kanske kunde ha ont eller något för det ser ju allt annat än normalt ut men de andra var övertygade om att hon bara var väldigt övertaggad och glad. Vilket jag iof tror också, för hon kändes inte sur bara väldigt väldigt peppad.
edit: såg nu att jag på något sätt råkat snabbspola lite på nåt ställe, hm varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0