Dagens ridpass- ridhuset

Idag var Lassie SKIIIITFIN!
Vad kommunikationen mellan oss idag kändes bra! Red utan graman och trodde hon skulle gå tillbaka lite till hur hon varit innan helgen men absolut inte. Det kändes som att det fanns en lite osynlig graman där haha och det är ju jättebra för det är ju så jag vill ha det. Jag fokuserade som vanligt på att sitta superstill med händerna och det märktes verkligen hur nöjd hon var. Och hon var vääldigt lyhörd. Gick verkligen toppen idag blir så glad :) Har ju känts som det varit lite mycket fight mellan oss på sista tiden men idag tändes hoppet igen haha! Red dock inte så hårt då hon vart väldigt trött igår och eftersom hon gick så fint idag ville jag inte hon skulle tröttna utan det ska kännas kul även nästa gång. Ca 25 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0