heeeeeeeeeeej

oj, här var det dött. Inte meningen.. Men har inte ridit så mycket på senaste, förra veckan var jag nämligen i idre och då fick Lassie vila och hon fick faktiskt vila även veckan innan det, vara bara ute och skrittade några gånger. Tror hon har varit mycket nöjd med att bara få gå runt och strosa lite, då hon inte kändes riktigt 100-fräsch för tre veckor sen. Tyvärr har det inte blivit så mycket rida av den här veckan heller, inte avsiktligt men det har varit begravning i Götene och lite svårt att ta med hästen hit... Red iaf i tisdags, då tog det inte ens  5 min innan jag flög av haha, hej övertaggad häst ! Red ut och hon var superstark och superpigg. Så jag kunde inte göra så mycket med henne.
I onsdags red jag i ridhuset, hon var vääääääldigt pigg även där så jag höll ett ganska högt tempo. Lugnade sig liite efter ett tag så det gick väl helt ok, inget superpass. Tyckte hon var lite tjurig men jag tror jag börjar inse att hon blir än liten tjuris när hon får så mycket mat och går så mycket.

Vad hände med texten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0