Igår och idag

Igår blev det uteritt igen, hade egentligen velat rida i ridhuset men har inte haft tid att ta mig an transporten, ska ut och göra det nu faktiskt. Och så har jag haft hunden under helgen så jag ville inte lämna honom ensam. Lassie var superpigg igen och satan vad hon blir stark då. Överskottsenergi så det skriker om det ! Chips hade iaf kul, jäklar vad snabb han är! Han sätter ju av i samma fart som Lassie när jag nästan låter henne gå. Red ca 50 min.
Idag tror jag att jag ska lägga ut några bommar och öva avstånd och relaterade avstånd i ridhuset. Jobbigt nu när det är skare ut, går inte att rida på s¨många ställen ute för det är så hårt. Synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0