Nytt täcke!

Idag gjorde jag ett superfynd faktiskt ! (Fast det svider nåt extreeeeeemt i min plånbok) Känns som jag kommer va fattig for life...
Skulle egentligen bara åka och köpa en graman på Hästbutiken men jag gillade den inte så åkte vidare och tänkte att hööks lär ju ha en billig så det blev en tripp ända till Upplands Väsby. Och där finns det ju lite olika hästaffärer och det hela slutade med att jag blev ett Rambo California rikare ! Det var nedsatt 20% och jag är i jättebehov av det eftersom vi kommit fram till att kräsna lilla damen (Lassie) inte kan ha något annat än HW då hon får skav jättelätt. Och nu är det hon har lite varmt och jag vill inte sätta på ett av de gamla täckena och ge henne skav igen. Så det känns jätteskönt. Och förhoppningsvis kommer jag inte behöva köpa nytt täcke på några hundra år då de här jag har nu ska klara alla olika väder.  Hoppas kvalitén är så grym som de säger bara.
Hööks graman var slut så det blev en från Horze istället, såg exakt likadan ut som den första jag tittade på men men kände inte riktigt att jag ville läka 1100 på något jag inte vill använda så mycket. Inte ens mina tyglar kostade så mycket liksom.
Ska upp och prova imorn, hoppas det passar ska försöka fota oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0