Pay and jump

Idag var det Pay and Jump på Kärsgatan. Hoppade 90 och 1 meter. Då hon inte känts helt superfräsch så har jag valt att gå tillbaka till 90 och inte starta 1.10 förns det känns lite bättre mellan oss. Men iaf, hon var superpigg och laddar verkligen till ordentligt. Sen är hon ju som sagt så j**la känslig så så fort jag kommer åt henne tjurar hon till så man får vara extremt lätt i handen och med skänkeln. En meter gick bättre än 90, fick ett pet men det var nog mest otur, kom lite tajt in på hindret då hon drag iväg sådant men jag var ändå rätt nöjd med den rundan. Gick iof väldigt fort men jag valde själv att låta henne gå i ett högre tempo för det känns inte som rätt tid att tjafsa med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0