Stort behov av nytt täcke

Just nu skulle jag VERKLIGEN behöva ett nytt täcke till Lassie. Nu när det börjar bli varmare ute är hennes Horseware-täcke lite för varmt. Problemet är bara att hon får så lätt skav av andra täcken och ärligt talat så är HW det enda jag hittat som verkar funka. Vilket är underbart ! Problemet är bara att de är rätt dyra...
Just nu kikar jag iaf på ett Rambo California. Har hittat en sida som har 25% rabatt på dem men de säljs i england har jag för mig. Men kostar alltså £129 istället för £172 och det är ju bra mycket billigare än i Sverige! Men det känns ju lite knöligt att beställa från utlandet, tänk om det blir något fel med storlek eller nåt liknande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0